محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین روز مادر من

1392/2/11 0:52
نویسنده : مامان فسقلی
192 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

سلام کوچولوی دوست داشتنی من،امسال همه مناسبتها با وجود شما برای من و بابایی یه حال و هوای دیگه داره گلم،امسال به یمن وجود شما،روز زن ،علاوه بر زن بودن ،مادر هم هستم ، و این چه حس خوب و دوست داشتنیه، عزیزم ممنونم ازت،ممنونم که بهم لیاقت داشتن اسم و حس پاک مادر رو دادی ،امیدوارم که لایق این لطف خدا باشم

 

شب قبل از روز مادر رفتیم خونه مامان جون زهره و بهشون تبریک گفتیم،فرداش هم مامان جون شهناز و دایی هومن و مامان بزرگو دعوت کردیم خونمون و با هم برای همه مامانا جشن گرفتیم

 

Avazak.ir138 شکلک های یاهو (4)

 

راستی از بابا علیرضا هم همینجا به خاطر همه محبتهاش و لطفی که بهمون داره تشکر میکنم و امیدوارم که بتونم همه محبتهاشو جبران کنم ،ممنونم برای هدیه و گل زیباش ،ممنونم برای همه حس خوبی که با بودنش در کنارمون به ما میده و بیشتر باعث میشه که من از وجود شما و خودش لذت ببرم و احساس خوشبختی بکنم،علیرضای عزیزم ،عاشقانه دوستت دارم و در کنارت احساس آرامش و خوشبختی دارم.

Avazak.ir97 شکلک های یاهو (3)
 

راستی تا یادم نرفته برات بگم که به مناسبت روز مادر ،خودم برای مامان جون شهناز کیک درست کردم  که خیلی خوشمزه شده بود،عکسشو برات میذارم عسیسم.

 

 

  

                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)