محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین خرید لباس برای دخملم

1392/3/1 23:52
نویسنده : مامان فسقلی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پاره تنم ،سلام همه وجودم،حال و اوضاعت خوبه نفسم؟؟

امروز با مامان جون شهناز رفتیم بازار تا برای ماه دخملم لباسای خوشمل بخرم ،عزیز دلم ،نمیدتونم برات شرح بدم که چقدر ذوق شوق داشتیم ،با دیدن هر لباسی قند توی دلم آب میشد،کلی برات لباسای خوشگل خریدیم ،کلی مامان جون شهنازو خسته کردیم ،دستش درد نکنه که داره برای دخمل نازم مثل همیشه سنگ تموم میذاره ،مامان جون شهناز از همینجا من و دخملم ازت تشکر میکنیم و قول میدیم که محبتاتو جبران کنیم

 

من و مامان جون انقدر هیجان زده شده بودیم که به کل فراموش کردیم که برای خودمون خرید کنیم عزیزم ،مبارک باشه لباسای نازت ،هر لباسی که میخریدیم ،کلی بهش خیره میشدم و تصور میکردم که شما کی میای تا این لباسای گوگولیو تنت کنم خانم خوشگل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)