محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

بهارم با تو هوای دیگه داره

1391/12/29 23:29
نویسنده : مامان فسقلی
165 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                              

Avazak.ir138 شکلک های یاهو (4)

 

عزیزم خدا شمارو تو بهترین و خاطره انگیزترین روزای سال بهم هدیه داده،گلم سال داره عوض میشه و مردم چه شور و حالی دارن ،همه در حال خونه تکونی و کارای عید و خرید لباس و یه عالمه چیزای جدید،عیده دیگه عزیزم،شور و حالش به همین چیزاست،من و بابا علیرضا امسال کارامونو از همیشه زودتر انجام دادیم،میدونی چرا مامانی؟؟آخه منتظر اومدن شما بودیم عزیزم ،چند روز پیش که داشتم کارای عیدمونو انجام میدادم به بابا علیرضا گفتم یعنی میشه که خدا امسال یه نی نی ناز  به من عیدی بده؟؟میشه که امسال سه نفری دور سفره هفت سین بشینیم؟؟ وای که خدا جونم عاشقتم ،مرسی مرسی مرسی که صدامو شنیدی و شادمون کردی  ،مرسی که مارو لایق داشتن یکی از فرشته های نازت دونستی

عزیزم یه شب من و بابا علیرضا رفتیم بیرون و سبزه عیدمونو خریدیم ،به نیت شما عشقم ،و من و بابا علیرضا سه تا ماهی ناز خریدیم،ماهی من سفیده و ماهی بابا علیرضا قرمز ،ماهی شما هم یه ماهی کوچولوی سه دم که خیلی ناز و شیطونه

توی پست بعدیم برات عکس سفره هفت سینمونو میذارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)