محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین عید سه نفره ما

1392/1/14 22:15
نویسنده : مامان فسقلی
4,109 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم میخوام برات اینجا از اولین بهار بودنت در کنار من و بابا علیرضا بنویسم ،میخوام برات بنویسم تا بعدها که خودت در کنارمون بودی و این مطالبو خوندی ،بدونی که چه دلیل خوبی برای شادتر بودن لحظه های زندگی ما بودی و هستی

عشق مامان ،امسال سفره هفت سینمون با وجود شما یه حال و هوای دیگه داشت ، به یمن قدمهای نازنینت ،یه جفت پاپوش خوشمل گذاشتیم توی سفرمون و یه ماهی خوشگل به جمع ماهیامون اضافه شد،راحله جون هم به نیت شما یه تخم مرغ خوشگل تزیین کرد و گذاشتیم کنار تخم مرغامون ،وای عزیز دلم فقط جای خودت توی آغوشمون خالی بود که به امید خدا سال دیگه کنار سفره هفت سینمون میشینی

 عزیزم ساعت دو و سی و یک دقیقه روز چهارشنبه سال سه نفره ما تحویل شد و در سایه قرآن کلی دعا و آرزوی خوب برای همه داشتیم،بابا علیرضا هم حسابی خوشحالمون کرد و به من و شما عیدی داد و به شما تبریکات جداگانه گفت با کلی بوس

 عزیزم عیدت مبارک

اینم عکسای هفت سینمون که قولشو بهت دادم

 

 

 

اینم پاپوشای ناز شماست عزیزم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)