محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین روز مادر من

1393/2/10 1:14
نویسنده : مامان فسقلی
469 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ،فرشته دوست داشتنی و معصومم

نمیدونم چجوری شاکر لطف بی مثال خدا باشم که شما فرشته ناز و معصومو به من هدیه داد و منو لایق نام مادر کرد ،دختر نازنینم ،افتخار میکنم به وجود پاک و معصومت و به خودم میبالم که امسال به واسطه وجود پر عشق شما ،من هم مادر شدم،حس نابی که تا تجربش نکنی ،نخواهی دانست که من چقدر از این حس ،مسرورم،عاشقانه دوستت دارم و امیدوارم روزی مادر بشی تا بدنی که مامان چجوری تا سرحد مرگ شمارو میپرسته

امسال روز مادر شما و بابا علیرضا مامان حسابی سوپرایز کردین .بابا به بهانه خرید مارو بیرون برد و بعد یه رستوران خوب مهمونمون کرد و بعد هم یه کادوی خوشگل و بعدشم با شما فرشته کوچولو رفتیم گردش و حسابی بهمون خوش گذشت و تلافی تولد مامان که نتونستیم جشن بگیریم ذراومد،آخه عزیزم ،مامان شب تولدش از پله های خونه پرت شد و ربات پاش پاره شد و با وجود شما ،وروجک خانم،حسابی مشغول بود و نتونست اصلا استراحت کنه ،ولی خدارو هزار مرتبه شکر که شما آسیبی ندیدی و به خیر گدشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)