محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین روز پدر بابا علیرضا جون

1393/2/24 1:29
نویسنده : مامان فسقلی
413 بازدید
اشتراک گذاری

 

مرد که تو باشی ،زن بودن خوب است ...

از میان تمام مذکرهای دنیا ،فقط کافیست ،پای تو در میان باشد ....

نمیدانی برای تو خانوم بودن چه کیفی دارد.

 

محیصای ناز من ،دختر نارنینم ،امسال من و بابا علیرضا به یمن قدمهای نازنینت به زندگیمون ،پدر و مادر شدیم و فصل جدیدی از زندگیمون رقم خورد و من به واسطه وجود شما ،بیشتر مطمئنم که علیرضای نازنینم ،نه تنها یک همسر نمونست ،بلکه یک پدر عاشق و مهربونه که عاشقانه پرنسس خونمونو دوست داره و برا مون سنگ تموم میذاره ،بابا علیرضای عزیز ،همسر مهربونم ،عاشقانه دوستت داریم و بابت تمام زحمات و تلاشت ازت ممنونیم

امسال روز پدر ،تصمیم گرفتم که باباجون کیومرث و دایی هومن ،دعوت کنم خونمون و برای اونا و بابا علیرضا جشن بگیریم و براشون یه کیک کوچولو پختیم و در کنار هم حسابی بهمون خوش گذشت و محیصا  کوچولو هم به بابای عزیزش هدیه داد و ازش برای تمام زحمتاش تشکر کرد

بابا علیرضای عزیزم ،امیدوارم که بتونم گوشه ای از زحمتاتو در آینده جبران کنم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)