محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

یه مادرانه ساده

1392/2/4 23:40
نویسنده : مامان فسقلی
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

سلام عزیز دل مامان،چطور مطوری؟؟امیدوارم که لااقل تو خوب باشی عسیسم،مامانی که این روز و شبا حسابی بی خواب شده،شکمم که دیگه نگو ،داره کم کم بزرگ میشه،دیگه از ظاهر مامان و نفس نفس زدناش به راحتی میشه فهمید که شما مهمون دل مامانی،آره دیگه،مهمونی که انقدر واسه مامان ناز داری و مامان نازتو میکشه

 

راستی عزیزم چند روزه که برای سلامتیت ختم قرآن شروع کردم،عزیز دلم ،وقتی مامان قرآن میخونه ،خوب به صدای مامان گوش کن،آخه عزیزم هم خودت آرامش میگیری و هم من و بابا خیلی دوست داریم  که شما وقتی شما بزرگ شدی ،با قرآن مانوس باشی

 

من و بابایی حسابی لحظه  شماری میکنیم تا دهم اردیبهشت بشه و بریم پیش دکترت و شمارو ببینیم و از حال و روزت باخبر بشیم،عسیس دلم امیدوارم که این بار انقدر بزرگ شده باشی که بالاخره بهمون نشون بدی که وجود نازنینت گل پسمله یا ماه دخمل،آخه عسیس دلم کلی چیزای خوشمل دیدیم که میخایم برات بخریم

 

راستی گل مامان،تا یادم نرفته برات از بابا علیرضا بگم که این روزا یه کم گرفتار  شده ،ولی بازم مثل همیشه با توکل به خدا و مهربونی از پس همه مشکلات برمیاد ،خوبه که همین جا با هم از بابا علیرضا به خاطر همه مهربونیاش و همه زحمتایی که برامون میکشه تشکر کنیم و بهش بگیم که باباجون عاشقتیم و یه دنیا دوست داریم.смайлик

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)