محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

اولین روز پدر همسرم

1392/3/3 19:36
نویسنده : مامان فسقلی
211 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام دخمل مامان،سلام عزیز دل مامان،از شیطونیات تود دل مامانی ،خوب میدونم که داره بهت خوش میگذره،ولی میدونم که از وجود نازنینت به ما بیشتر از شما خوش میگذره،فقط و فقط میتونم خدارو شکر کنم

عسل مامان ،امروز من و شما با هم رفتیم خرید تا برای بابا جون کیومرث (بابای مامانی )هدیه بخریم ،زبانکده محصلبعد از کلی گشتن به این نتیجه رسیدیم که برای بابا جون گلمون کفش بخریم ،بعدشم با راحله جون و هلنا عسل رفتیم برای بابا علیرضا جون و دایی هومن گل خریدیم زبانکده محصل،به علت مساعد نبودن اوضاع ،برای بابا علیرضا جون به دادن هدیه نقدی بسنده کردیم ،خلاصه همگی شام رفتیم خونه مامان جون شهناز و مثل همیشه بهمون خوش گذشت و روز پدر و مردو برای همه باباها اونجا جشن گرفتیم

عزیز دل مامان ،،دوست دارم به اندازه یه دنیا ،ولی بابا علیرضارو یه خورده بیشتر از شما دوست دارم،اینم از اون حرفای در گوشی من با دخملم بود ،این حرفم بین خودمون بمونه عسلم

 

عزیز دل مامان ،وقتی به دنیا اومدی ،وقتی بزرگ شدی ،قول بده که بابا علیرضاتو از مامان بیشتر دوست داشته باشی ،آخه بابا علیرضا خیلی مهربونو و با محبته ،به مامان قول بده که وقتی اومدی هوای بابارو خیلی داشته باشی و دخمل خوب و مهربونی باشی براش

از خدا میخوام که سایه بابا علیرضا و بقیه باباهارو روی سر خانوادشون حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)