محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

این روزهای انتظار

1392/3/12 20:02
نویسنده : مامان فسقلی
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان ،سلام پاره تنم

حال دخملمون که میدونم خدارو شکر خوبه،عزیز دل مامان من و بابا علیرضا دیروز رفتیم پیش دکترت که از حال و روزت باخبر بشیم،خانم دکترت با دقت و حوصله کافی من و شمارو ویزیت کرد و برای بابایی صدای قلبتو گذاشت که الهی من فدای اون قلب کوچیکت بشم که مثل قلب گنجشک کوچولو میتپید ،مامانی این روزا شنیذن صدای قلب کوچولوت و دیدن اون بدن ناز و کوچیکت شده بهترین صدا و تصویر دنیا

 عزیز دلم تا یادم نرفته بهت بگم که دیروز ١١/٣/٩٢ شما وارد هفته ١٨ شدی ،الهی قربونت برم که  مامان برای رسیدن به شما روزها و ساعتهارو لحطه شماری میکنه

عزیز دلم ،خانم دکتر ازم سوال کرد که شما توی دل مامانی تکون میخوری؟؟منم به خانم دکتر گفتم که حس میکنم تو دل مامان یه وقتایی تکون میخوری؟؟ولی خانم دکتر بهم گفت که مامان داره توهم میزنه!!!ولی من میدونم که توهم نیست و شما داری برای مامان ابراز وجود میکنی

راستی ناز دخمل مامان ،تا یادم نرفته بهت بگم که با مامان جون شهناز و باباجون رفتیم برای شما سرویس خوابتو خریدیم ،وای نمیدونی چقدر شوق و ذوق داشتیم و چقدر مامان جون و باباجون برات با اشتیاق انتخاب میکردن ،وقتی به دنیا اومدی ،قول میدیم که همه محبتهای مامان جون و بابا جونو جبران کنیم،عزیز دل مامان ،سرویس خوابت خیلی خیلی ناز و شیکه ،اتاق دخملم مثل پرنسس ها میشه ،مبارکت باشه گل دخملمزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)