محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

تو..تو.. تو و باز هم تو (هفته 32)

1392/6/17 22:33
نویسنده : مامان فسقلی
174 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل مامان ،خوبی فرشته شیطونم؟؟قلب

 

عزیز دل مامان مطمئنم که جات کم شده !!این از تکونات متوجه میشم،خیلی دلم برات میسوزه مامانی ،ولی چاره ای نیست دخمل گلم ،به خاطر خودت و مامان تحمل کن تا حسابی بزرگ و قوی بشی  و اونوقت بیای توی بغل مامان ،الان که دارم برات مینویسم ،داری لب تابو با خودت بالا و پایین میبری ،الهی قربونت برم که انقدر شیطون شدی،نمیدونی چقدر بی تاب اومدنت شدم ،وقتی توی وجودم انقدر تکون میخوری ،قلبم میلرزه برات ،همش هواتو دارم ،همش دلم برات میلرزه ،فقط خدا خدا میکنم که این روزا هز چی زودتر بگذره و بیای پیشم ،آخه مامانی خیلی خیلی تنهاست ،باورم نمیشه که تو توی وجودم پیچ و تاب میخوری و رشد میکنی و من با بزرگ شدن تو ،بالغ میشم ،آره عزیزم ،من مادر میشم و به حرمت وجود نازنینت لایق اسم مقدس مادر خواهم بود

 

خوب عسیس دلم ،حالا برات از اتفاقای این روزا بگم ،سخت در حال لگد زدنای جانانه به شکم مامانی هستی ،انقدر محکم که همه از روی لباسمم متوجه میشن ،دیروز که دراز کشیده بودم و دستم روی شکمم بود ،یه دفعه دیدم که یه چیزی مثل گردو اومد توی دست مامان ،الهی قربونت برم من ،فکر کردم که میخوای به مامان دست بدی ،بزار به دنیا بیای ،تک تک انگشتای کوچولوی نازتو میبوسم.

 

راستی عزیز دلم روز دختر هم بهت تبریک میگم ،و آرزو میکنم که سال دیگه با هم یه همچین روزیو جشن بگیریم.پارسال این موقع فکرشم نمیکردم که خدا لطفشو در حقم کامل کنه و تو فرشته نازو بهم هدیه بده ،خدا جونم شکرررررررت.

 

 

شنبه رفتیم دکتر و شما ٣١ هفته و ٣ روزت بود ،خدارو شکر همه چیز خوب بود و شما هم کلی برای من و خانم دکتر دست و پا زدی ،ولی خانم دکتر به مامان گفت که شما یه خورده کوچولویی ،ولی مامان کلی ناراحت شد ،انقدر ناراحت شدم که خانم دکترم متوجه شد و گفت ناراحت نشو و فقط تغذیه و استراحتتو بیشتر کن ،من که دارم حسابی به خودم میرسم ،ولی شما هم قول بده که خوب بزرگ بشی عشق کوچولوی من

 

 

راستی گل مامان ،داریم کم کم سیسمونی نازتو میچینیم ،ولی یه خورده کارایی مونده که هر وقت تموم بشه حتما حتما عکساشو برات میذارم ،نمیدونستم که انقدر لذت بخشه ،با هر تیکه ای که برات میذارم توی کمدت ،کلی قربون صدقه اون صورت ماهت میرم ،مبارکت باشه عسلم ،کلی برات چیزای خوشگل درست کردم ،لباسای خوشگل بافتن ،که همشو با عشق با مامان جون شهناز و راحله جون و هلنا عسل چیدیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)