محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

شمارش معکوس

1392/7/14 20:45
نویسنده : مامان فسقلی
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ،خوبی فرشته شیطونم ؟؟

الهی قربون این همه شیطونی و ورجه وورجت برم ،عزیز دلم شما امروز وارد ماه نهم شدی و کم کم داری به انتظارای مامانت و بابات پایان میدی ،دختر گلم معلومه که حسابی بزرگ شدی و جات تنگ شده ،ولی اشکالی نداره با اینکه مامان کلی اذیت میشه ولی فدای سرت ،فقط به مامان قول بده که خوب رشد کنی و سالم و تپلی بیای توی بغلمون

 

این روزا همه منتظرتن دیگه ،من و بابا علیرضا که بیشتر شبها خواب میبینیم که اومدی و یه دخمل ناز و خوشگلی ،بقیه هم خیلی خوابتو میبینن و منتظرن ،قراره این هفته برم سونو و دکتر تا از سلامتیت مطمئن بشیم و خیال مامان راحت بشه گلم

 

این روزا بیشتر به این فکر میکنم که اگه همچنان دخمل خوب و صبوری باشی و به موقع بیای پیشمون ،بین تاریخای ١٢ یا ١٤ آبان کدوم مناسبتره برای تاریخ تولدت ،خودم تصمیم دارم که ١٤ انتخاب کنم ،آخه اگه راستشو بخوای مامان دلش نمیاد پاره تنشو از خودش جدا کنه ،آخه احساس میکنم که اینجا بهم خیلی خیلی نزدیکی و الان که قلب کوچیکت همسایه قلب مامانه ،مامان خیالش خیلی راحته ،ولی از یه طرف هم دیگه دلم برای دیدنت پر میزنه عسلم ،با همه این تفاسیر ،هر چی خدا بخواد همون میشه 

 

اینم عکس هفته ٣٦ دخمل نازم توی دل مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سها
20 مهر 92 16:22
مامانی ایشالا به سلامتی بیاد توی بغلت.. اگه مایل به تبادل لینک هستین خبر بدید http://www.soha91.niniweblog.com/