محیصای مثل ماهممحیصای مثل ماهم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

همه زندگی من و باباش

محیصای ماهم در یک ماهی که گذشت

1392/9/8 15:51
نویسنده : مامان فسقلی
531 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرشته ناز مامان و بابا یک ماهه که خونمونو گرمتر کرده و شب و روزمونو زیباتر کرده

محیصای مامان ،عشق مامان و بابایی و بدون که دیگه یک لحطه بی تو بودن برام سخت و نفس گیره

فعلا چند تا از عکسای ماهتو میذارم که خاله های ماهت مخصوصا خاله انسیه و خاله کیمیا جون ببینن تا اگه محیصا بهم فرصت بده ،میام و براتون از شیرین کاریهای نفسم میگم و بهتون میگم که تو این یک ماه با محیصا چه ها که نگذشته

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی محیصا جونم خودشو به خواب زده

 

  

 

 

 

فرشته معصوم منی تو مامانی

 

 

 

 

واااااااااااااااااای،چقدر فکر و خیال دارم من

 

 

 

همش به مامانم میگم انقدر از من عکس نگیر

 

 

 

 

امان از این دخمل شکمو

 

 

 

 

اولین حمام محیصای مامان با مامانش 

 

 

 

 

 

 

 

 

محیصا خانم ساعت ٥ صبح با قهر میخواد بخوابه 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khalash
8 آذر 92 16:07
khale elahi doret begarde mahisa ke enghad eshghi to ... tamame zendegi khalat shodiiiii
نيلوفر ( مامان پرهام)
9 آذر 92 11:46
سلا عزيزم وايييي خيلي نازو ظريفه ... هميشه زير سايه پدر و مادر گلش بزرگ بشه... آرزوي سلامتي دارم واستون ... از راه دور ميبوسمش اين فندق كوچولو رو